E-Book, Englisch, 202 Seiten, Web PDF
Rubenking / Bracken Binge Watching
1. Auflage 2020
ISBN: 978-1-4331-6192-6
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Motivations and Implications of Our Changing Viewing Behaviors
E-Book, Englisch, 202 Seiten, Web PDF
ISBN: 978-1-4331-6192-6
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Populärkultur
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Geisteswissenschaften Theater- und Filmwissenschaft | Andere Darstellende Künste Filmwissenschaft, Fernsehen, Radio
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Fernsehen & Rundfunk
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
Weitere Infos & Material
List of Tables – Introduction: A Look at Binge Watching – A Historical Perspective: The Evolution of Television Viewing and Audience Research – An Industry Perspective: Changing Competitors, Content, and Content Curation – A Social Perspective: Family Viewing, Co-Viewing, and Social TV – Motivations to Binge Watch – Implications of Binge Watching – Conclusion: Where We Go from Here – Index.