Rosenberg | Business Advantage Intermediate Personal Study Book with Audio CD | Buch | 978-1-107-69264-0 | sack.de

Buch, Englisch, 96 Seiten, Format (B × H): 220 mm x 288 mm, Gewicht: 312 g

Reihe: Business Advantage

Rosenberg

Business Advantage Intermediate Personal Study Book with Audio CD


Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-107-69264-0
Verlag: Cambridge University Press

Buch, Englisch, 96 Seiten, Format (B × H): 220 mm x 288 mm, Gewicht: 312 g

Reihe: Business Advantage

ISBN: 978-1-107-69264-0
Verlag: Cambridge University Press


An innovative, new multi-level course for the university and in-company sector. Business Advantage is the course for tomorrow's business leaders. Based on a unique syllabus combining current business theory, business in practice and business skills - presented using authentic, expert input - the course contains specific business-related outcomes, making the material highly relevant and engaging. The Business Advantage Intermediate level includes input from the Cambridge Judge Business School, IKEA, Emirates NBD, Isuzu and Unilever - to name but a few. The Personal Study Book provides further practice and lesson consolidation and comes with an Audio CD with recordings from the Student's Book skills lessons, plus additional audio.

Rosenberg Business Advantage Intermediate Personal Study Book with Audio CD jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.