Buch, Englisch, 176 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 438 g
Popular Media Identifications
Buch, Englisch, 176 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 438 g
ISBN: 978-1-4094-4051-2
Verlag: Routledge
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Populärkultur
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur
Weitere Infos & Material
Part I Television as a Social Experience; Chapter 1 Introduction: Renegotiating Disability, Obesity and Ageing; Chapter 2 Tacit Knowledge: Cultural Representations of Disability, Obesity and Ageing; Chapter 3 A Marketplace of Ideas: Television as a Social Experience; Chapter 4 Audience Activity: Identification, Disidentification and Online Activity; Part II Identifications; Chapter 5 Disability Drama; Chapter 6 Obesity Makeover: Rejecting the Obese Body; Chapter 7 Ageing Transformations: Embracing the ‘Young–Old’ Body; Chapter 8 Conclusion: Beyond the Water-Cooler – Reinforcing and Contesting the Symbolic Annihilation of Disability, Obesity and Ageing;