Reynolds | Mind Models | Buch | 978-0-415-97429-5 | sack.de

Buch, Englisch, 212 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 318 g

Reynolds

Mind Models


2. Auflage 2005
ISBN: 978-0-415-97429-5
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 212 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 318 g

ISBN: 978-0-415-97429-5
Verlag: Routledge


This new edition of Mind Models reintroduces and renews a classic work on 20th century composition, one that has remained relevant for over a quarter century -- and should remain a central reading for decades to come.

Reynolds Mind Models jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Contents Introduction Preface Acknowledgments PART I Rates of Change Permanence Acceleration and Pace Diversity Capability Acceptance of Context New Models PART II The States of Art Commerce and Excellence Subgroups in Society The General Event PART III The Public and Private Realms Alternate Forms of Art Alternate Approaches to Art PART IV Sound Natural Sound and Its Limits Synthesis The Last Dimension: Space PART V Time Short Intervals, Duration, and Temporal Perspective Experimental Approaches to Measurement Some Pitfalls Altered Time Frames PART VI Notation The Creative Continuum The Function of Notation Good Notational Practice PART VII Morphology in Music Computers: The Necessity of Foresight The Implications of Abundance Changing Views of Experience Index


Roger Reynolds



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.