How to Use Feelings Strategically
E-Book, Englisch, 0 Seiten
ISBN: 978-1-316-56020-4
Verlag: Cambridge University Press
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Kognitionspsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Sozialpsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychotherapie / Klinische Psychologie
Weitere Infos & Material
Part I. The Basics of Critical Feeling: Introduction; 1. Critical thinking; 2. The psychology of feelings; 3. Critical feeling; Part II. Applications of Critical Feeling: 4. Happiness through critical feeling; 5. The role of sensory and bodily feedback; 6. Living together; 7. Critical feeling in business and politics; 8. Critical feelings at school; 9. Music, art, and literature; 10. Religion and morality; Epilogue.