Raga | Design Science in Tourism | Buch | 978-1-77361-360-4 | sack.de

Buch, Englisch, 262 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Raga

Design Science in Tourism


Erscheinungsjahr 2018
ISBN: 978-1-77361-360-4
Verlag: Society Publishing

Buch, Englisch, 262 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

ISBN: 978-1-77361-360-4
Verlag: Society Publishing


This book is aimed to trace the history of design science in tourism development. The purpose of this book is to illustrate clearly how important technology has been to the tourism industry. The book aims at pointing out the relevant stages of technological leaps in the tourism technology and also to take a closer look at the current state of the information technology that is prevalent within the society.

Raga Design Science in Tourism jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Jennifer Raga is a Tourism and Hospitality Management Specialist with more than 15 years of experience in the industry, giving academic training to University Students and Local Communities about Tourism, Hospitality and Events Management with Eviatour C.A. She holds a BA in Tourism Business Management and a Postgraduate Diploma in Hospitality Management awarded from the University of Birmingham UK.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.