Buch, Englisch, 315 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1049 g
Buch, Englisch, 315 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1049 g
ISBN: 978-1-6684-5770-2
Verlag: IGI Global
Strengthening SME Performance Through Social Media Adoption and Usage explores experiences in different technological, managerial, organizational, and entrepreneurial environmental issues. It focuses on different conceptions of factors and consequences influencing social media usage and SME performance. Covering topics such as corporate social responsibility, marketing frameworks, and social media adoption, this premier reference source is a valuable resource for entrepreneurs, business leaders and managers, human resource managers, marketers, consultants, students and educators of higher education, librarians, researchers, and academicians.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Computerkommunikation & -vernetzung