Buch, Englisch, 376 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 239 mm, Gewicht: 680 g
Minimising Risk, Maximising Economy
Buch, Englisch, 376 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 239 mm, Gewicht: 680 g
ISBN: 978-0-367-36165-5
Verlag: CRC Press
Despite these advantages, the OM is significantly underused. The book demonstrates how the full potential of the OM can overcome a wide range of concerns and constraints. Other chapters address the advantages and limitations of the OM, the key role of progressive modification, the art of achieving agreement and the commercial and contractual environment.
The book will appeal to a range of construction professionals, including civil, structural and geotechnical engineers, contractors and owners. It will also be of interest to students and researchers.
Zielgruppe
Postgraduate, Professional, and Professional Reference
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Technische Mechanik | Werkstoffkunde
- Technische Wissenschaften Bauingenieurwesen Boden- und Felsmechanik, Geotechnik
- Technische Wissenschaften Bauingenieurwesen Verkehrsingenieurwesen, Verkehrsplanung
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Produktionstechnik Fertigungstechnik
- Technische Wissenschaften Bauingenieurwesen Bauingenieurwesen
- Geisteswissenschaften Design Produktdesign, Industriedesign
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Nanotechnologie
- Technische Wissenschaften Bauingenieurwesen Konstruktiver Ingenieurbau, Baustatik
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Maschinenbau Mechatronik, Mikrosysteme (MEMS), Nanosysteme
- Technische Wissenschaften Verkehrstechnik | Transportgewerbe Verkehrstechnologie: Allgemeines
Weitere Infos & Material
1. The art of achieving agreement 2. Channel Tunnel cut and cover works 3. Mansion House 4. Limehouse Link 5. Heathrow Express Cofferdam 6. Heathrow Airport Multi-storey Carpark 1A 7. Boston Central Artery Tunnel Jacking 8. Irlam Railway Embankment 9. Heathrow Airport Airside Road Tunnel 10. Raising the 133m High Triumphal Arch at the New Wembley Stadium 11. Crossrail Blomfield Box 12. Crossrail Moorgate Shaft 13. Reflections on the advantages and limitations of the Observational Method 14. Some observations on the way forward