Pousttchi / Wiedemann | Handbook of Research on Mobile Marketing Management | Buch | 978-1-60566-074-5 | sack.de

Buch, Englisch, 584 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1709 g

Reihe: Advances in E-Business Research

Pousttchi / Wiedemann

Handbook of Research on Mobile Marketing Management


Erscheinungsjahr 2009
ISBN: 978-1-60566-074-5
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 584 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1709 g

Reihe: Advances in E-Business Research

ISBN: 978-1-60566-074-5
Verlag: Business Science Reference


The Handbook of Research on Mobile Marketing Management provides a compelling and relevant collection of innovative mobile marketing practices. Through offering more than 25 insightful articles by international experts, this reference is a critical resource for advertisers, researchers, and academicians.

Pousttchi / Wiedemann Handbook of Research on Mobile Marketing Management jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Key Pousttchi is an assistant professor and heads the wi-mobile research group at the University of Augsburg, WI-SE. The focus of his research comprises mobile marketing, mobile financial services, mobile-integrated business processes and the development of mobile markets. The group¦?ós research results are applied in strategy consulting for major market players. Prior to his academic career, he was a regular officer of the German army for 12 years, lastly being responsible for integrated information processing and simulation systems in an R&D department. Dietmar Georg Wiedemann is a researcher and project leader with the wi-mobile research group at the University of Augsburg, WI-SE. He is an expert in B2C mobile commerce and has executed many qualitative and quantitative studies in mobile marketing and mobile payment. Since 2007, he has been the project leader for the German part of the European Union project on a secure mobile payment system (SEMOPS).



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.