Buch, Englisch, 202 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 4675 g
Reihe: Fuzzy Management Methods
A Fuzzy Grassroots Ontology for Online Reputation Management
Buch, Englisch, 202 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 4675 g
Reihe: Fuzzy Management Methods
ISBN: 978-3-642-33232-6
Verlag: Springer
Coherent introduction into Social Semantic Web and fuzzy logic
Two dedicated chapters on the emerging field of online reputation management and analysis
Presents in simple steps the development of a fuzzy online reputation analysis framework Includes a web-based prototype for online reputation analysis
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Computerkommunikation & -vernetzung Social Media, Semantic Web, Web 2.0
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
Weitere Infos & Material
The Social Semantic Web.- Fundamentals of Fuzzy Clustering Methods.- Online Reputation Analysis.- Requirements for Online Reputation Analysis.- Fuzzy Online Reputation Analysis Framework.- The YouReputation Prototype.- Conclusion.