Piña / Huett / Schlosser | Beyond the Online Course | Buch | 978-1-68123-510-3 | sack.de

Buch, Englisch, 440 Seiten, Hardback, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 822 g

Reihe: Perspectives in Instructional Technology and Distance Education

Piña / Huett / Schlosser

Beyond the Online Course

Leadership Perspectives on e-Learning (HC)
Erscheinungsjahr 2016
ISBN: 978-1-68123-510-3
Verlag: Information Age Publishing

Leadership Perspectives on e-Learning (HC)

Buch, Englisch, 440 Seiten, Hardback, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 822 g

Reihe: Perspectives in Instructional Technology and Distance Education

ISBN: 978-1-68123-510-3
Verlag: Information Age Publishing


Beyond the Online Course: Leadership Perspectives on e-Learning addresses a need for the growing body of professionals who are called upon to lead the online/distance learning efforts at their various organizations. It will also be of interest to those wishing to prepare for leadership positions or who are engaged in research and study of issues “beyond the online course.” The book brings together scholarly and practice-based writings from the pages of the Quarterly Review of Distance Education and Distance Learning for Educators, Trainers and Leaders.

Piña / Huett / Schlosser Beyond the Online Course jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Anthony A. Pina, Sullivan University System.
Jason B. Huett, University of West Georgia.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.