Phan / Ngu | Teaching, Learning and Psychology | Buch | 978-0-19-030552-9 | sack.de

Buch, Englisch, 558 Seiten, Format (B × H): 204 mm x 249 mm, Gewicht: 1037 g

Phan / Ngu

Teaching, Learning and Psychology


Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-0-19-030552-9
Verlag: Oxford University Press, USA

Buch, Englisch, 558 Seiten, Format (B × H): 204 mm x 249 mm, Gewicht: 1037 g

ISBN: 978-0-19-030552-9
Verlag: Oxford University Press, USA


Teaching, Learning and Psychology offers comprehensive coverage of contemporary psychological issues and new directions in education. With its focus on the non-deficit nature of human behaviours and positive psychology, the book emphasises the importance of appropriate pedagogical practices for effective learning.

Comprehensive and up-to-date, the text covers contemporary psychological issues while focusing on new directions in education. Coverage of new and emerging theories such as cognitive load feature strongly in the text and are combined with a learning framework of classroom teaching techniques to assist pre-service teachers in creating positive learning environments.

Phan / Ngu Teaching, Learning and Psychology jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Huy P. Phan is an Associate Professor in Learning and Teaching at the University of New England, Australia.

Dr Bing Ngu is a Lecturer in Mathematics Education at the University of New England, Australia.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.