Proceedings of the International Conference in Jönköping, Sweden, January 24-26, 2018
Buch, Englisch, 542 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 8307 g
ISBN: 978-3-319-72922-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
Weitere Infos & Material
Part 1: Virtual Reality and Gamification.- Part 2: Sharing Economy, Crowdsourcing and Coopetition.- Part 3: Information Search and Travel Behaviour.- Part 4: Social Media.- Part 5: Social Media and Technology in the Hospitality Industry.- Part 6: Mobile Tourism.- Part 7: Data Mining and Sentiment Analysis.- Part 8: Recommender Systems.- Part 9: Education and Learning.- Part 10: Big Data.