Buch, Englisch, 206 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 341 g
From Innovation to Startup Creation
Buch, Englisch, 206 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 341 g
Reihe: Innovation, Technology, and Knowledge Management
ISBN: 978-3-031-40326-2
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Unternehmensfinanzierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensgründung
Weitere Infos & Material
From Technological Innovation to Innovative Business Model Design.- Open Innovation and International Entrepreneurship Ecosystem.- Tech Innovation & New Age Business Models.- Enhancing the commercialization of University Research.- Mapping Information Systems Flexibility with Organization’s Manufacturing Strategy.- Role of Human Resource Management Practices and HR analytics in Start-ups.- Corporate entrepreneurship and its effect on business performance: Evidence from Digikala.- Corporate Governance and Firm Performance: Evidence from Microfinance Institutions in Ghana.- Exploring the effects of Instagram and firm website on corporate performance: a case study of cosmetics firm.- Social Networks, Social Media, Social Innovation and Technology for Society.- Social Media Challenges Encountered by Business Ventures.- Metaverse Innovation for Startup Creation.