Parker | Game Development Using Python | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 338 Seiten

Parker Game Development Using Python

E-Book, Englisch, 338 Seiten

ISBN: 978-1-68392-625-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



No detailed description available for "Game Development Using Python".
Parker Game Development Using Python jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1: Introduction to How Games Work
2: Graphics and Images
3: The Game Loop
4: Game AI: Collisions
5: Navigation and Control
6: Sound
7: C2H6O Jet Boat Race
8: Animation
9: C2H6O – Final Steps
10: Networking
11: Cards
12: Platformers: Methods for Building a Side-Scrolling Game
Appendices:

A: A* in Python

B: C2H6O Jet Boat Race Game Design Document
C: The NPC (Boat) Class for the Example Game
Index


Parker James R.:

James R. Parker, PhD is a professor of Art and Digital Media at the University of Calgary. His areas of research include computer games and media art, computer simulation, and educational technology. Dr. Parker is the author of Game Development Using Python, 2/E (Mercury Learning) and The Guide to Simulations and Games (Wiley).


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.