Buch, Englisch, 500 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 229 mm, Gewicht: 545 g
Buch, Englisch, 500 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 229 mm, Gewicht: 545 g
ISBN: 978-1-68392-180-6
Verlag: Mercury Learning and Information
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Programmier- und Skriptsprachen
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Software Engineering
Weitere Infos & Material
0: Games1: Introduction to How Games Work2: Graphics and Images3: The Game Loop4: Game AI: Collisions5: Navigation and Control6: Sound7: C2H6O Jet Boat Race8: Animation9: C2H6O – Final Steps10: NetworkingAppendicesA: A* in PythonB: C2H6O Jet Boat Race Game Design DocumentC: The NPC (Boat) Class for the Example GameIndexCompanion Files:Source Code
Game Assets
4 Color Figures
Audacity (sound editing software)
VideoMach (video editing software)