Parker | Game Development Using Python [OP] | Buch | 978-1-68392-180-6 | sack.de

Buch, Englisch, 500 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 229 mm, Gewicht: 545 g

Parker

Game Development Using Python [OP]

Buch, Englisch, 500 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 229 mm, Gewicht: 545 g

ISBN: 978-1-68392-180-6
Verlag: Mercury Learning and Information


No detailed description available for "Game Development Using Python [OP]".
Parker Game Development Using Python [OP] jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


0: Games1: Introduction to How Games Work2: Graphics and Images3: The Game Loop4: Game AI: Collisions5: Navigation and Control6: Sound7: C2H6O Jet Boat Race8: Animation9: C2H6O – Final Steps10: NetworkingAppendicesA: A* in PythonB: C2H6O Jet Boat Race Game Design DocumentC: The NPC (Boat) Class for the Example GameIndexCompanion Files:Source Code
Game Assets
4 Color Figures
Audacity (sound editing software)
VideoMach (video editing software)


Parker James R.:
James R. Parker, PhD is a professor of Art and Digital Media at the University of Calgary. His areas of research include computer games and media art, computer simulation, and educational technology. Dr. Parker is the author of Game Development Using Python, 2/E (Mercury Learning) and The Guide to Simulations and Games (Wiley).


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.