Buch, Englisch, 400 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
Theory, Tools and Techniques
Buch, Englisch, 400 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm
ISBN: 978-1-032-62399-3
Verlag: Taylor & Francis Ltd
This book would be useful to the students of human resource management, organizational behaviour, applied psychology, social work and sociology. It would also serve as very good handbook for practicing business executives helping them to implement data analytics for effective decision making in all kinds of business situations around the world.
Zielgruppe
Postgraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Business Application Unternehmenssoftware
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologische Theorie, Psychoanalyse Psychoanalyse (S. Freud)
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Stadt- und Regionalsoziologie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Regionalwissenschaften, Regionalstudien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Wirtschaftsprognose
Weitere Infos & Material
Foreword 1. Evolution of Business Analytics 2. Rise of People Analytics 3. Metrics for People Analytics 4. Data Visualization: Dashboards with MS Excel 5. Application of Power BI in Data Visualization 6. Application of Tableau in Data Visualization 7. Correlation and Linear Regression Applications in People Analytics 8. Comparison of Means and Analysis of Variance (ANOVA) in People Analytics 9. Application of Logistic Regression in People Analytics 10. Applications of Neural Networks in People Analytics 11. Applications of Classification and Regression Trees (CART) and Ensemble Methods in People Analytics 12. Applications of Factor & Cluster Analysis