Buch, Englisch, Band 2, 189 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 3168 g
Reihe: English Language Education
Deconstructing the Ideological Discourses of English in Language Education
Buch, Englisch, Band 2, 189 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 3168 g
Reihe: English Language Education
ISBN: 978-3-319-35001-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Sprachpolitik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Einzelne Sprachen & Sprachfamilien
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Innen-, Bildungs- und Bevölkerungspolitik
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Language Education in China: the Cult of English.- Chapter 2: Globalization: an Economic and Cultural Perspective.- Chapter 3: Ideologies in English Language Education: A Synchronic and Diachronic Approach.- Chapter 4: State Ideologies of English Education in China: Revisiting the History.- Chapter 5: English Language Ideologies in Chinese Foreign Language Education Policies.- Chapter 6: English Language Ideologies Reflected in Teachers’ and Students’ Discourse.- Chapter 7: English Language Ideologies in Olympic Beijing.- Chapter 8: Ideologies in Language Education in China: Past, Present and the Future.- Appendix A.- Appendix B.- Appendix C.