Buch, Englisch, 188 Seiten, Format (B × H): 228 mm x 153 mm, Gewicht: 292 g
A History of Self-Service
Buch, Englisch, 188 Seiten, Format (B × H): 228 mm x 153 mm, Gewicht: 292 g
Reihe: Routledge Research in Cultural and Media Studies
ISBN: 978-0-8153-6474-0
Verlag: Taylor & Francis Inc
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Mentalitäts- und Sozialgeschichte
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Technologie: Soziale & Ethische Aspekte
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
Weitere Infos & Material
Introduction: Phoning It In, or Consumer Labor and the Telephone
1. Please Help Yourself: Self-Service Shopping and the "Revolution in Distribution"
2. Phantom of the Operator: Rotary Dialing and the Automation of Everyday Life
3. Then Press #: Touch-Tone Phones and Digital Interface
4. What’s in a PIN? ATMs and Keypads beyond the Telephone
Conclusion: Smart Phones and the Costs of Payment