Ouahada | Towards Excellence in Engineering Education | Buch | 978-3-03921-251-4 | sack.de

Buch, Englisch, 174 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 244 mm, Gewicht: 457 g

Ouahada

Towards Excellence in Engineering Education


Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-3-03921-251-4
Verlag: MDPI AG

Buch, Englisch, 174 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 244 mm, Gewicht: 457 g

ISBN: 978-3-03921-251-4
Verlag: MDPI AG


Acquiring knowledge is a life-long process; we constantly need to keep abreast of developments and progress in science and other disciplines. Embracing a scholarship of teaching and learning (SoTL) means practicing constant self-reflection, involving evaluation of the academic career and the ways in which strategies are designed to examine, interpret, and share learning about teaching. This practice not only yields benefits to the lecturer but also enriches the scholarly community in the discipline. In general, SoTL is regarded as a vibrant practice of ongoing self-criticism and sharing, which results in accumulated teaching experiences for teachers, students, and the teaching community at large.
This book is a contribution from authors sharing their experiences, how their teaching portfolios reflect their personal development as teachers, and how their teaching experiences are embedded in the scholarship of teaching and learning.

Ouahada Towards Excellence in Engineering Education jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.