Osborne | Examining Science Teaching in Elementary School from the Perspective of a Teacher and Learner | Buch | 978-0-8153-2569-7 | sack.de

Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 225 mm, Gewicht: 422 g

Reihe: Critical Education Practice

Osborne

Examining Science Teaching in Elementary School from the Perspective of a Teacher and Learner


1. Auflage 1999
ISBN: 978-0-8153-2569-7
Verlag: Taylor & Francis

Buch, Englisch, 264 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 225 mm, Gewicht: 422 g

Reihe: Critical Education Practice

ISBN: 978-0-8153-2569-7
Verlag: Taylor & Francis


Osborne examines the way relationships between subject matter, teacher, and children are constructed in the context of teaching science in the lower elementary grades. This is a study of how relationships evolve, how they are initiated, and how they change over time as the components interact and effect one another.

Osborne Examining Science Teaching in Elementary School from the Perspective of a Teacher and Learner jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Index. Bibliography.


Osborne, Margery



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.