E-Book, Englisch, 303 Seiten, eBook
Özdemir Applied Statistics for Economics and Business
2. Auflage 2016
ISBN: 978-3-319-26497-4
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
E-Book, Englisch, 303 Seiten, eBook
ISBN: 978-3-319-26497-4
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Upper undergraduate
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
Introduction.-
1.Collecting Data.- 2.Data presentation:
Graphs, Frequency Tables and Histograms.- 3.Measures of Location.- 4.Measures
of Dispersion.- 5.Index Numbers.- 6.Inequality Indices.- 7.Probability Theory.-
8.Probability Distributions.- 9.Estimation and Confidence Intervals.- 10.Hypothesis
Testing.- 11.The ?2,
F-Distributions and the ANOVA.- 12.Correlation.- 13.Simple Regression. Chapter
14.Multiple Regression.- 15.The Analysis of Time Series.- Appendix.