Null | American Educational History Journal | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 493 Seiten

Reihe: American Educational History Journal

Null American Educational History Journal

Volume 38 #1 & 2
1. Auflage 2011
ISBN: 978-1-61735-513-4
Verlag: Information Age Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Volume 38 #1 & 2

E-Book, Englisch, 493 Seiten

Reihe: American Educational History Journal

ISBN: 978-1-61735-513-4
Verlag: Information Age Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Associate Editors: Joshua Garrison, University of Wisconsin–Oshkosh and Samuel J. Katz, Ohio Wesleyan University Managing Editor: Mindy Spearman, Clemson University The American Educational History Journal is a peer-reviewed national research journal devoted to the examination of educational topics using perspectives from a variety of disciplines. The editors of AEHJ encourage communication between scholars from numerous disciplines, nationalities, institutions, and backgrounds. Authors come from a variety of disciplines including political science, curriculum, history, philosophy, teacher education, and educational leadership. Acceptance for publication in AEHJ requires that each author present a well-articulated argument that deals substantively with questions of educational history.

Null American Educational History Journal jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.