Nilson | Competitive Branding | Buch | 978-0-471-98457-3 | sack.de

Buch, Englisch, 200 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 561 g

Nilson

Competitive Branding

Winning in the Market Place with Value-Added Brands
1. Auflage 1998
ISBN: 978-0-471-98457-3
Verlag: Wiley

Winning in the Market Place with Value-Added Brands

Buch, Englisch, 200 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 561 g

ISBN: 978-0-471-98457-3
Verlag: Wiley


Anbieter haben es immer schwerer, neue Marken und damit eine überzeugende Identität nachhaltig am Markt zu etablieren. Der Autor, ein erfahrener Consultant im internationalen Geschäft, zeigt dem Leser, wie er seine Marktanteile ausweitet und Wettbewerbsvorteile gewinnen kann: Die Formel heißt Aufwertung des Markennamens. Theorien sowie Hilfmittel und Techniken werden an zahlreichen Fallstudien erläutert. (8/98)

Nilson Competitive Branding jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


THE BASICS -
VALUE-ADDED MARKETING.

Competitive Branding and Cost-Effective Marketing.

The Three Phases of Marketing.

The Importance of Being Number 1.

Brand Management -
Creating Preference.

Value-added Marketing.

Understand!

COMPETITIVE BRAND DEVELOPMENT.

Why Branding?

The Origins of Branding -
A (Very) Brief History.

Building Brands.

The Brand Values.

Pricing in the Brand Development Process.

Brand Terminology.

The Brand Hierarchy.

Brand Stretching.

International Brand Strategies.

Managing the Brand Development Process.

MAKING THE BRAND COMPETITIVE.

Getting the Foundation Right.

The Marketing Mix.

Product Development -
An Introduction.

New Product Development (NPD).

Old Product Development (OPD).

Communication -
An Introduction.

Personal Selling.

Sales Promotion.

Advertising.

PR -
Public Relations.

Word-of-Mouth.

Direct Marketing.

Design.

Distribution.

Generating Revenues.

Managing the Brand.

Conclusions.

Reading Suggestions.

Index.


Torsten H. Nilson is Founder and Managing Director of Nilson Consulting Ltd, a UK consultancy specializing in the development of marketing strategies, brand and concept development. The client list includes some of the best known international "blue chip" companies. He is also an appreciated lecturer at conferences and seminars around the world. Prior to setting up Nilson Consulting Torsten H. Nilson worked for the Nestlé Company in senior marketing positions across Europe.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.