Personalized Communication in Political Campaigns
E-Book, Englisch, 256 Seiten
ISBN: 978-1-4008-4044-1
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Wahlen und Volksabstimmungen
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Propaganda & Kampagnen, Politik & Medien
Weitere Infos & Material
Acknowledgments vii
Prologue: Welcome to the Campaigns 1
Chapter 1: Personalized Political Communication in American Campaigns 4
Chapter 2: The Ground War Enters the Twenty-first Century 35
Chapter 3: Contacting Voters at Home 63
Chapter 4: Organizing Campaign Assemblages 95
Chapter 5: Targeting Voters for Personal Contacts 133
Chapter 6: Always Fighting the Same Ground War? 171
Research Appendix 189
Notes 209
References 221
Index 235