Neumayer | Reasons for ad-avoidance and its effect on website publishers | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 31 Seiten

Neumayer Reasons for ad-avoidance and its effect on website publishers


1. Auflage 2021
ISBN: 978-3-346-51476-9
Verlag: GRIN Verlag
Format: PDF
Kopierschutz: 0 - No protection

E-Book, Englisch, 31 Seiten

ISBN: 978-3-346-51476-9
Verlag: GRIN Verlag
Format: PDF
Kopierschutz: 0 - No protection



Bachelor Thesis from the year 2019 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, University of Mannheim, language: English, abstract: This literature review summarises current research on general attitudes towards the presence of advertisements in the media. It analyses reasons for and methods of ad-avoidance, focussing on ad-avoidance using ad-blockers on the internet. The detrimental effects of ad-blockers on website revenues and quality underline the ongoing conflict of interests between website publishers and ad-blockers. Furthermore, the thesis at hand summarises publishers' reactions to ad-blockers and provides an outlook on possible solutions to the conflict.

Neumayer Reasons for ad-avoidance and its effect on website publishers jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.