Nadda / Dadwal / Rahimi | Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies | Buch | 978-1-5225-2206-5 | sack.de

Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 1039 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Nadda / Dadwal / Rahimi

Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies

Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 1039 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-5225-2206-5
Verlag: Business Science Reference


Continuous improvements in emerging economies have created more opportunities for industrialization and rapid growth. This not only leads to higher standards in accounting and security regulations, but it increases the overall marketing efficiency.

Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies is a key resource in the field of service marketing and promotions, service innovations, and branding in developing countries. Highlighting multidisciplinary studies on self-service technologies, sustainable consumption, and customer relation management, this publication is an ideal reference source for policy makers, academicians, practitioners, researchers, students, marketers, and government officials actively involved in the services industry.
Nadda / Dadwal / Rahimi Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Vipin Nadda, University of Sunderland, UK.

Sumesh Dadwal, Northumbria University, UK.

Roya Rahimi, University of Wolverhampton, UK.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.