Buch, Englisch, 200 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 698 g
Buch, Englisch, 200 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 698 g
ISBN: 978-1-5225-6983-1
Verlag: Business Science Reference
Neoliberalism in the Tourism and Hospitality Sector provides innovative insights into the adoption of glocalization as a measure to mitigate the threats posed by globalization within the travel and tourism industries. It is designed for policymakers, researchers, government officials, and marketers considering glocalization as a means to sustain the relevancy of local business and trade.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Reise & Urlaub: Führer, Landkarten, Pläne
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe