Müller | How Many Lives it Takes to Build an iPad | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, Band Band 428, 3 Seiten

Reihe: Aus der Reihe: e-fellows.net stipendiaten-wissen

Müller How Many Lives it Takes to Build an iPad


1. Auflage 2012
ISBN: 978-3-656-19384-5
Verlag: GRIN Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection

E-Book, Englisch, Band Band 428, 3 Seiten

Reihe: Aus der Reihe: e-fellows.net stipendiaten-wissen

ISBN: 978-3-656-19384-5
Verlag: GRIN Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection



Essay from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: A, Lindenwood University, language: English, abstract: Today, Apple is one of the most prestigious brands worldwide and the forerunner in technical inventions. The death of CEO Steve Jobs in October 2011 only boosted the popularity of the brand, which managed to successfully sell millions of its iPhones, iPods, and iMacs over the last years. However, with the release of its newest product, the iPad, in April 2010, Apple did not only accomplish to invent another highly demanded product, but also revealed the negative site of its business even more: the horrific working conditions in its Chinese factories.

Müller How Many Lives it Takes to Build an iPad jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.