Mohammed Rezaul | Strategic and Pragmatic E-Business | Buch | 978-1-4666-1619-6 | sack.de

Buch, Englisch, 494 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1500 g

Reihe: Advances in E-Business Research

Mohammed Rezaul

Strategic and Pragmatic E-Business

Implications for Future Business Practices
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-4666-1619-6
Verlag: Business Science Reference

Implications for Future Business Practices

Buch, Englisch, 494 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1500 g

Reihe: Advances in E-Business Research

ISBN: 978-1-4666-1619-6
Verlag: Business Science Reference


Strategic and Pragmatic E-Business: Implications for Future Business Practices disseminates information on the new practices and techniques in e-business and promotes a better understanding of contemporary issues and solutions to existing and emerging challenges. Making prospective audiences aware of concurrent business needs, models, trends, methods, and techniques, this books targets: e-commerce vendors, business managers, entrepreneurs, software industries, the digital media world, and online merchants who wish to build strong consumer brands.

Mohammed Rezaul Strategic and Pragmatic E-Business jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.