E-Book, Englisch, 200 Seiten, Web PDF
Reihe: ISSN
Merriman Those Who Can
1. Auflage 2018
ISBN: 978-1-4331-4966-5
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
A Handbook for Social Reconstruction and Teaching
E-Book, Englisch, 200 Seiten, Web PDF
Reihe: ISSN
ISBN: 978-1-4331-4966-5
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Geschichte der Pädagogik, Richtungen in der Pädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungswesen: Organisation und Verwaltung
Weitere Infos & Material
Introduction – Teaching in the Fray – How to Use This Book: You Don’t Have to Read the Whole Thing, but Please Read This – A Brief History of the Public School – Why This Matters Now More Than Ever – Coming Full Circle—Thinking Through My Own Experience – Methodology—Constructing Meaning Through My Own Experience – The Power of the Teacher – Ten Responsibilities for Those Who Can – Reflection – An Examination of My Own Practice: A Reflection in Two Parts – Planning and Learning—From Cognition to Culture – Teaching—The Performative Nature and Potential of Curriculum – Teaching—Looking at Text – Possibilities for a Social Reconstruction – Every School, Every Subject—STEM and Classroom Culture – Lesson Plan: How Do We Get From Here to There? – Lesson Plans: Poetry Lesson: How to Write the Great African-American Novel: Reading for Information – A Thoughtful Timeline – Reconstruction Concepts: Glossary and Annotated Bibliography.