Mennecke / Strader | Mobile Commerce | Buch | 978-1-59140-044-8 | sack.de

Buch, Englisch, 366 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 883 g

Mennecke / Strader

Mobile Commerce

Technology, Theory, and Applications
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-59140-044-8
Verlag: Information Science Reference

Technology, Theory, and Applications

Buch, Englisch, 366 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 883 g

ISBN: 978-1-59140-044-8
Verlag: Information Science Reference


M-commerce (mobile-commerce) refers to e-commerce activities carried out via a mobile terminal such as a phone or PDA. M-commerce applications for both individuals and organizations are expected to grow considerably. This text addresses issues pertaining to the development, deployment and use of these applications. Its objective is to provide a single source of contemporary information about mobile commerce including the technology (hardware and software) involved, research on the expected impact of this technology on business and consumers and case studies describing contemporay m-commerce applications and lessons learned.

Mennecke / Strader Mobile Commerce jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.