McLoughlin | The Language of Magazines | Buch | 978-0-415-21424-7 | sack.de

Buch, Englisch, 128 Seiten, Format (B × H): 174 mm x 246 mm, Gewicht: 240 g

Reihe: Intertext

McLoughlin

The Language of Magazines

Buch, Englisch, 128 Seiten, Format (B × H): 174 mm x 246 mm, Gewicht: 240 g

Reihe: Intertext

ISBN: 978-0-415-21424-7
Verlag: Taylor & Francis Ltd


The Language of Magazines:

*shows how linguistic techniques such as puns and presuppositions are used by magazines to capture our attention
*examines how image and text combine to produce meaning
*discusses how ideological messages are conveyed
*analyses how the sexes are constructed through language
*looks at how magazines relate to culture
*explores a wide variety of magazines, including Cosmopolitan, Mens Health, Bliss, Diva, FHM, Sugar and Viz.
McLoughlin The Language of Magazines jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Linda McLoughlin is a part-time lecturer in English language at Edge Hill College, Ormskirk, Lancashire. She has designed and taught BA and MA courses in English language, specialising in language and gender.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.