McCracken | Decoding Women's Magazines | Buch | 978-0-333-53590-5 | sack.de

Buch, Englisch, 341 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 449 g

McCracken

Decoding Women's Magazines

From Mademoiselle to Ms.

Buch, Englisch, 341 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 449 g

ISBN: 978-0-333-53590-5
Verlag: Palgrave MacMillan UK


A study of the more than fifty US and International glossy publications for women. This analysis focuses on the strategies by which the commercial structure shapes the cultural content, the magazines' repetitive attempts to secure a consensus about the feminine that is grounded in consumerism, and the contradictory semiotic structures at work within and between purchased ads, covert ads, and editorial features.
McCracken Decoding Women's Magazines jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Ellen McCracken is a Professor in the Department of Spanish and Portuguese and Program in Comparative Literature at the University of California, Santa Barbara, USA.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.