Buch, Englisch, 104 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 167 g
Sustaining Growth through Innovation
Buch, Englisch, 104 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 167 g
ISBN: 978-3-030-07997-0
Verlag: Springer International Publishing
This book will create a new way of understanding the evolution of professional sports leagues and future growth of the industry, and lay the foundation for new research within the academic realm of sport management and sports marketing.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Sport Sport: Politik, Ökonomie, Ökologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Sport- und Freizeitindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Sport, Information, and the Attention Economy
Chapter 2:The Evolution of Professional Sports as a Multi-sided Market
Chapter 3: Building a Brand Platform Ecosystem for the Future Development of the Professional Sports Industry
Chapter 4: Creating a Combined Multi-sided Market and Brand Platform Ecosystem