Buch, Englisch, 244 Seiten, Book, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 3451 g
An Experimental Study for the Silver Market
Buch, Englisch, 244 Seiten, Book, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 3451 g
Reihe: Forschungs-/Entwicklungs-/Innovations-Management
ISBN: 978-3-658-18324-0
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Luftfahrtindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Transport- und Verkehrswirtschaft
Weitere Infos & Material
Theoretical foundations of silver agers and user involvement.- Foundations of research in the field of cognitive distance.- Analysis of silver agers’ personal dispositions and air travel customer experiences.- Experimental study – new product and service ideation.- Distance effects in product development for silver agers.- Implications for research and practice.