E-Book, Englisch, 536 Seiten, eBook
Malaval / Bénaroya Aerospace Marketing Management
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-4615-1065-9
Verlag: Springer US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Manufacturers · OEM · Airlines · Airports · Satellites · Launchers
E-Book, Englisch, 536 Seiten, eBook
ISBN: 978-1-4615-1065-9
Verlag: Springer US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
1 Marketing in the Aeronautics and Space Industry.- 2 The Individual and Organizational Purchase.- 3 Business Marketing Intelligence.- 4 Market Segmentation and Positioning.- 5 Marketing and Sales Action Plan.- 6 Innovation and Product Management.- 7 Marketing of Services.- 8 Pricing Policy.- 9 Selecting Distribution Channels and Sales Team Management.- 10 Project Marketing.- 11 Communication Policy.- 12 Selecting Media.- 13 Brand Management.- 14 Building loyalty: Maintenance, Customer Training and Offsets.- 15 Alliance Strategies.