Maheswaran / Shavitt | Cultural Psychology | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 72 Seiten

Maheswaran / Shavitt Cultural Psychology

A Special Issue of the journal of Consumer Psychology
Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-1-135-06524-9
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

A Special Issue of the journal of Consumer Psychology

E-Book, Englisch, 72 Seiten

ISBN: 978-1-135-06524-9
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



First published in 2000. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Maheswaran / Shavitt Cultural Psychology jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Volume 9, Number 2, 2000. Contents: D. Maheswaran, S. Shavitt, Issues and New Directions in Global Consumer Psychology. J.L. Aaker, J. Sengupta, Averaging Versus Attenuation: The Role of Culture in the Resolution of Information Incongruity. R. Batra, V. Ramaswamy, D.L. Alden, J-B.E.M. Steenkamp, S. Ramachander, Effects of Brand Local and Nonlocal Origin on Consumer Attitudes in Developing Countries. R.P. Bagozzi, N. Wong, S. Abe, M. Bergami, Cultural and Situational Contingencies and the Theory of Reasoned Action: Application to Fast Food Restaurant Consumption. C.L. Wang, T. Bristol, J.C. Mowen, G. Chakraborty, Alternative Modes of Self-Construal: Dimensions of Connectedness-Separateness and Advertising Appeals to the Cultural and Gender-Specific Self. J.A. Lee, Adapting Triandis's Model of Subjective Culture and Social Behavior Relations to Consumer Behavior.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.