E-Book, Englisch, 632 Seiten
Mack / Ruud Unreal Engine 4 Virtual Reality Projects
1. Auflage 2019
ISBN: 978-1-78913-388-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Build immersive, real-world VR applications using UE4, C++, and Unreal Blueprints
E-Book, Englisch, 632 Seiten
ISBN: 978-1-78913-388-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
No detailed description available for "Unreal Engine 4 Virtual Reality Projects".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Virtuelle Realität, Erweiterte Realität
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Programmier- und Skriptsprachen
Weitere Infos & Material
Table of Contents - Thinking in VR
- Setting up your Development Environment
- Hello World: Your First VR Project
- Getting Around the Virtual World
- Interacting with the Virtual World - Part I
- Interacting with the Virtual World - Part II
- Creating User Interfaces in VR
- Building the World and Optimizing for VR
- Displaying Media in VR
- Creating a Multiplayer Experience in VR
- Taking VR Further: Extending Unreal Engine
- Where to Go from Here
- A: Useful Mind Hacks
- B: Research and Further Reading