E-Book, Englisch, 162 Seiten, eBook
Reihe: Psychology and Our Planet
Ma Understanding CCI through Chinese Theatre
1. Auflage 2023
ISBN: 978-3-031-45874-3
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
E-Book, Englisch, 162 Seiten, eBook
Reihe: Psychology and Our Planet
ISBN: 978-3-031-45874-3
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
1. Introduction.- 2. Zhejiang all-female Yueju, from textile factory to creative cluster.- 3. Xi’an Qinqiang, ‘creative destruction’ for new urban branding.- 4. Suzhou Kunqu, conspicuous consumption for the new scholar middle class.- 5. Dongbei Errenzhuan, the rise and fall of a Chinese entertainment industry.- 6. Fujian Gaojiaxi, global illegal migrants’ opera consumption.- 7. Shanghai Huju, Opera Village verses Disneyland, the power of the tradition.- 8. Conclusion.