Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 483 g
Reihe: Management for Professionals
Theories, Empirical Analyses, and Practices
Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 483 g
Reihe: Management for Professionals
ISBN: 978-981-99-6736-0
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
Weitere Infos & Material
Digital Content, PWYW Pricing, and Social Influence.- Introduction to Digital Content.- Incentives for Digital Content Contribution.- Motives for Digital Content Consumption.- Digital Content Contribution and Consumption in Live Streaming.- Social Influence in Digital Content Contribution.- Social Incentives and Digital Content Contribution.- Dynamics of Digital Content Contribution, Monetary Incentive, and Social Interaction.- Social Influence in Digital Content Consumption.- Social Interaction and Digital Content Consumption.- Dynamics of Digital Content Consumption and Social Norm.- Discussion and Conclusion.- Conclusion Summary.- Future Research Agenda.