Buch, Englisch, Band 65, 80 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 204 g
Creative Professional Development Activities for University Lecturers
Buch, Englisch, Band 65, 80 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 204 g
Reihe: Bold Visions in Educational Research
ISBN: 978-90-04-38994-6
Verlag: Brill
This book does not attempt to construct a single, coherent argument but rather to indicate a range of good things to choose from. Readers are encouraged to explore the overlaps and the gaps.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Erwachsenenbildung, lebenslanges Lernen
Weitere Infos & Material
Foreword
J. L. Williams
Acknowledgements
1 Introduction
2 Poetry and Policy
Policy to Poetry
When Poetry’s the Policy
3 A Stupid Way to Eat a Peach
4 Close Reading
5 Slow Reading
6 What’s the Use of Literature?
7 What Do Academic Developers Do?
8 You Gotta Have Soul
9 Taming the Wild Profusion of Existing Things
10 “Ankle-Deep in Aviation Fuel” or “More than Violets Knee-Deep”?
11 How to Make a Dadaist Poem: Method of Tristan Tzara
12 Etymologies
13 Moon
14 artefact
15 The Possibilities of Human Misunderstanding
16 Random
17 Cut-up and Collage
18 Kintsugi
19 Trouble
20 Aleatory Poetry
21 Play at Work: On Arts-Enriched Reflection
22 Threshold Concepts and the Student-as-Vampire
Amy Burge
23 Revisiting Deep and Surface Reading
24 The Power of Anecdotes
25 A Symposium and a Song
26 Envoi