Li | New Technologies and Language Learning | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 256 Seiten, Ebook (PDF)

Li New Technologies and Language Learning


1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-137-51768-5
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 256 Seiten, Ebook (PDF)

ISBN: 978-1-137-51768-5
Verlag: Macmillan Education
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This research-led textbook investigates the use of new technologies for language learning, linking theory to practice. The book synthesises previous technology use (including Computer Assisted Language Learning) theory and research, and describes practical applications for both second and foreign language classrooms, including detailed examples of these applications and the procedures for evaluating them.

Li New Technologies and Language Learning jetzt bestellen!

Zielgruppe


Lower undergraduate


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


PART A: OVERVIEW.- 1. Overview of new technologies in language education.- 2. The role of technology, motivation and SLA.- PART B: TECHNOLOGY, LANGUAGE SKILLS AND KNOWLEDGE.- 3. Technology and developing interactional competence.- 4. Technology, collaborative writing and online literacy.- 5. Technology for lexico-grammatical acquisition.- 6. Technology and ESP.- PART C: MATERIALS, FEEDBACK AND TEACHERS.- 7. e-learning material evaluation and design.- 8. Feedback and alternative assessment.- 9. Language teachers and new technologies.


Li Li is Senior Lecturer in Language Education at the University of Exeter, UK. She has been involved in English language teaching and research for nearly 20 years in various cultural contexts, and has published widely on language education. She has guest edited the journal Thinking Skills and Creativity, and serves as editorial board member for Classroom Discourse. She is the author of Social Interaction and Teacher Cognition (Edinburgh University Press, 2017) and co-editor, with R Wegerif and J C Kaufman, of The Routledge International Handbook of Research on Teaching Thinking (Routledge, 2015).



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.