Buch, Englisch, 258 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 361 g
Buch, Englisch, 258 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 361 g
ISBN: 978-3-319-86524-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Textlinguistik, Diskursanalyse, Stilistik
Weitere Infos & Material
1. An Introduction To Discursive Perspectives on Education Policy and Implementation.- 2. Education Policy Implementation Research: A Call for New Approaches.- 3. Language-Based Approaches to the Study of Education Policy.- 4. From Subjectification to Subjectivity in Education Policy Research Relationships.- 5. Membership Categorization Analysis for Education Policy.- 6. A Mangled Educational Policy Discourse Analysis for the Anthropocene.- 7. Plays Well With Others: The Discourse and Enactment of Partnerships in Public PreK.- 8. Re-Framing Misbehavior: Positive School Discipline and the New Meaning of ‘Safety’ in Schools.- 9. Critical Discourse and 21st Century Education Report Policy.- 10. Reading and dyslexia legislation: Analytic Techniques and Findings on the Framing of Dyslexia.- 11. Constructing Teacher Effectiveness in Policymaking Conversations.- 12. Future Directions for Education Policy Research and Language-Based Methods.