Buch, Englisch, 180 Seiten, Paperback, Format (B × H): 168 mm x 240 mm, Gewicht: 332 g
ISBN: 978-3-658-03250-0
Verlag: Springer
The book comprehensively describes current status, trends and critical aspects of successful mobile payment. It combines theory and practice. Comprising essential aspects of a successful mobile payment as well as successful case studies and practical examples, this book is for all who are developing, offering and using mobile payment.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Telekommunikationswirtschaft, Post
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Bankwirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Nachrichten- und Kommunikationstechnik Mobilfunk
Weitere Infos & Material
Definition and characteristics.- failures and successes.- ingredients to success.- What can prevail in the market?.- Technologies, security, trust and regulatory requirements.- Successful models of practice.- Case Studies.- Final Review.