Buch, Englisch, 344 Seiten, Book, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 4746 g
Reihe: Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
Studies in the German Airport Industry
Buch, Englisch, 344 Seiten, Book, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 4746 g
Reihe: Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
ISBN: 978-3-658-23035-7
Verlag: Springer
Claudia Lehmann explores service productivity from the providers, customer and operations perspective in the German airport industry using a solid empirical foundation. Available service productivity concepts, methods, measurements and their ability to overcome the emphasized problems are discussed, suggesting ways on how to deal with them. The insights of this book deliver considerable value for both management and academia.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Luftfahrtindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Transport- und Verkehrswirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
Systematic literature review on service productivity.- Service productivity from a provider’s perspective, a customers’ perspective, and an operations perspective.- An interactive service productivity model.