Liebe Besucherinnen und Besucher,
heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien
E-Book, Englisch, 417 Seiten, eBook
Leeflang / Wieringa / Bijmolt Modeling Markets
1. Auflage 2014
ISBN: 978-1-4939-2086-0
Verlag: Springer US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Analyzing Marketing Phenomena and Improving Marketing Decision Making
E-Book, Englisch, 417 Seiten, eBook
Reihe: International Series in Quantitative Marketing
ISBN: 978-1-4939-2086-0
Verlag: Springer US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
Building models for markets.- Model specification.- Data.- Estimation and testing.- Validation and testing.- Re-estimation: introduction to more advanced estimation methods.- Examples of models for aggregate demand.- Individual demand models.- Examples of database marketing models.- Use: implementation issues.- Appendix A: Matrix algebra.