Lee | Electronic Commerce Management for Business Activities and Global Enterprises | Buch | 978-1-4666-1800-8 | sack.de

Buch, Englisch, 365 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 1159 g

Reihe: Advances in E-Business Research

Lee

Electronic Commerce Management for Business Activities and Global Enterprises

Competitive Advantages
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-1-4666-1800-8
Verlag: Business Science Reference

Competitive Advantages

Buch, Englisch, 365 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 1159 g

Reihe: Advances in E-Business Research

ISBN: 978-1-4666-1800-8
Verlag: Business Science Reference


Electronic Commerce Management for Business Activities and Global Enterprises: Competitive Advantages addresses the many new emerging ideas and applications and presents tools and techniques in all aspects of e-commerce development and management in the digital economy. This publication also provides an excellent repository for academicians, researchers, and industry practitioners for their research ideas, theories, and practical experiences.

Lee Electronic Commerce Management for Business Activities and Global Enterprises jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.