Practice and Perspectives from the Vocational Education and Training Sector
Buch, Englisch, 173 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 358 g
ISBN: 978-3-319-70514-9
Verlag: Springer International Publishing
Affects a global audience as teacher education becomes increasingly crucial and scrutinised
Develops a conceptual framework for understanding vocational education and teacher professional development in the context of internationalisation and global workforce mobility
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Vergleichende und Empirische Bildungsforschung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Berufliche Bildung Berufs- und Studienberatung, Karriereplanung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Overview of Teacher Professional Learning in Internationalization of Vocational Education and Training.- Chapter 2. VET teachers' perceptions of their professional roles and responsibilities in international education.- Chapter 3. VET teachers' professional learning needs in relation to internationalization.- Chapter 4. VET teachers' formal professional learning practices.- Chapter 5. Teachers' informal learning in the internationalization of VET.- Chapter 6. Teachers' recommendations for professional learning.- Chapter 7. Conclusion