Langford | Concept Development in the Secondary School | Buch | 978-1-138-65331-3 | sack.de

Buch, Englisch, 180 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 237 g

Reihe: Psychology Revivals

Langford

Concept Development in the Secondary School


1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-138-65331-3
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 180 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 237 g

Reihe: Psychology Revivals

ISBN: 978-1-138-65331-3
Verlag: Routledge


Originally published in 1987, this book introduces the reader to work on the intellectual development of adolescents relevant to the secondary school teacher. It covers the teaching of English, history, geography, economics, politics, legal studies, physics, chemistry, biology and mathematics. Although it emphasises the continuing importance of Piaget’s thought, the book aims to introduce readers to the non-Piagetian research that had taken place in recent years.

Langford Concept Development in the Secondary School jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Introduction 2. English 3. Social Science Subjects 4. Humanities Subjects 5. Science 6. Mathematics. Bibliography. Index.


Langford, Peter



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.